System (Data group_name not found)

Skriven 15 Juli 2013 - 21:34
Hej!
Jag har haft en gammal stationär dator kopplad till tv:n för att kolla på filmer här. Den har tyvärr lagt av nu och jag behöver en ny lösning fort!!! Vad har ni andra kopplade till TV:n? Jag vill ha något som alltid är där och som hyfsat snabbt kan få igång en film. Eftersom kvalitén ändå är ganska dålig på filmerna, spelar den någon roll hur bra grafikkort datorn har? Jag funderade på Apple tv men eftersom det bara finns en iphone i familjen funkar inte det så bra. Jag har provat Boxee men filmerna lägger av mitt i och det ganska segstartade och när reklamsidorna kommer upp stängs webläsaren.
Jag kommer i princip bara att använda "grunkan" till att streama film här samt spotify och play-kanaler.
Någon som kan hjälpa mig?
Priset ska helst inte överstiga 2000!
Du måste vara medlem för att kunna svara. Logga in eller registrera dig nu
Upphovsrättslig information
X
Observera att inga upphovsrättsskyddade videofiler lagras på dreamfilms servrar eller servrar som dreamfilm ansvarar över. Allt material som misstänks vara, eller är upphovsrättsskyddade enligt Lag (1960:729) om upphovsrätt till litterära och konstnärliga verk, är lagrade och levereras av tjänster som inte är kopplade till dreamfilm eller de som ansvarar för dreamfilm, på någott sätt och vis.

Vi tar heller inget ansvar för hur dessa tjänster tillhandahåller sådant material, eller hur de väljer att distribuera det.
Creeper MediaCreeper